Yosemite .. en een sneeuw storm

7 maart 2018 - Yosemite Valley, Verenigde Staten

Morning how are You.? Half 6 wakker om weer op doorreis te gaan en dit freaky hotel lekker achter ons laten. Wie zijn dit ? we gaan dooor Yosemite rijden richting  seqouia naar het GIANT FORESt.!  Een stukkie verder op zit een truckers Stop daar gaan we lekker ontbijten,. Super leuk plekje schattig beekje loopt er langs ze hebben overal vogel voeder bakje hangen en het zit vol met kleine gele vogeltjes .. De dame van het restaurant is zn strenge Amerikaanse vrouw "coffee..!!!?" ging door merg n been.. Haar man was erg vriendelijk die had duidelijk de broek niet aan thuis . Tim had een ontbijten met een plaatselijk gerecht een brood/luchtige pannenkoek met ragout een hamburger,🤔 bacon en ei. Ik had french toast met boter. En dus Coffee!! Lange reis voor de boeg van zeker 2uur richting yosemite er is 2/3 meter sneeuw gevallen dus willen we toch nog even langs wallmart.. Voor sneeuw kettingen 🙄 er komen auto s met pakken sneeuw op het dak voorbij veel is afgesloten vanwege de sneeuw storm  in de bergen  Ff lekker brood en. Fruit halen voor onderweg tis teveel vet anders voor ons.. er is hier alleen  Maar vet eten 🙄. Zelf als je brokoli bij je eten bestel krijg je ze gefrituurd.

Sneeuw kettingen uitverkocht helaas dan maar zien wel hoever we komen .. Gewoon lekker gaan.. we zijn een half uur onderweg en ik krijg het lichtelijk benauwd nu .. we gaan een berg op .. heel mooi maar dood eng 😅 we hebben een filmpje geüpload .. een weg met daarnaast niks .. gewoon leegte diepte brrr best wel eben spannend ..we rijden 20 de hele weg want zonder vangrail omhoog rijden met scherpen bochten is een uitdaging  .. dan weer naar beneden .. spannend !! Eerst een stuk heeft Tim gereden daarna ben ik gaan Rijden .. moet zeggen als je achter het stuur zit is het wel te doen ook spannend maar wel te doen.. gelukkig was ik niet de enige die dat gevoel had .. want ook Tim was als passagier een stuk minder stoer🤓. Een practige omgeving de bomen met sneeuw geweldig .!! We kwamen na 2 half uur rijden eindelijk bij het vistores Centre aan Do you have tyre chains.?  No we dont nou .. hier heb je en route beschrijving ..wante lang verhaal kort  U mag niet verder Zonder sneeuw  kettingen  Mooi.! een stukje terug via de andere kant daar is geen sneeuw .. prima gaan we stukkie terug navigatie erbij .. 1 uur 45 minuten pffff een stukje noemen ze dat.. nou ja door de bergen met sneeuw is ook dood eng duss dan maar terug. Alvast een hotel boeken want dit word een latertje super mooi hier de bomen het uitzicht ❤️Yosemite .! Wij samen dus we stoppen veel om rond te kijken ..6 uur komen we aan bij ons hotel ff opfrissen na de lange rit .. en eten score.. BBQ restaurant Tim heeft pulled pork met een gepofte aardappel en ik mixgrill spare ribs en grill chicken .. die borden zo groot daar  eten we normaal met zn 2e voor maar goddelijk lekker  vlees we  zijn echt aan het genieten .. ook extra  groente besteld .. Spareribsvoordat al dit eten ons tegen ga staan .. krijg ik peentjes in een jus van boter .. dus ook niet helemaal  wat ik bedoelde .. heerlijk gegeten..terug naar hotel morgen vroeg naar SEQOUIA National park .. toedelen.!

Kijk hier onder voor een ontbijt welke zou jij kiezen..? https://www.ihop.com/en?utm_source=google&utm_medium=cpc&gclid=EAIaIQobChMI4NmSn5Ld2QIVkYKzCh1HfQYaEAAYASAAEgKsYvD_BwE.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Isabel Carlin claire:
    Geweldig die bomen!!! Wat een plaatjes 😘😍😍
  2. Monique van liempd loman:
    7 maart 2018
    mooi hoor genieten en dat rijden is wat voor mij hoor ik hihih
  3. Tim & Lily:
    Haha dat zei ik tegen Tim ook al .. Haha heb je da filmpje gezien .. brrr