Good morning Vegas !

9 maart 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Gooooooooood morning VEGAS.!

Heerlijk geslapen in het fantastische hotel flamingo .! we zitten 12 hoog. Het hotel is 28 hoog duss ik vind het we best zo .. Haha de lift naar 12 is te doen of nou ja je wil een mooi uitzicht als je hier zit natuurlijk.. en dat hebben we wel .!! Probeerde in de avond een foto te maken maar de verlichting weerkaatst en de ramen kunnen natuurlijk niet open🙄😬 .. maar we kijken uit op de high roller super tof al de lampjes  En mensen het ene gebouw is groter dan de ander.. je kijk weer je ogen uit. Het hotel doet er alles aan de klanten hier te houden, gratis drankje vrouwen in heel weinig kleding dansen op de tafels. Er zijn winkeltjes in het  hotel een supermarkt pin automaten er lopen mensen met sigaretten rond zodat je niet achter je gokkast vandaan hoef .. clubs zitten er binnen sports afdeling met allerlei verschillende sporte uit verschillende landen je kan het niet opnoemen en het zit er.. 5 verschillende restaurants een Spa koffie corner en jawel een tropische tuin met flamingo’s .! Daar ga ik morgen even op mijn gemak naar kijken .. vandaag begint de dag optijd we wilde uitslapen maar werd 7:30 ook prima ! Meer tijd voor leuke dingen .. Tim zn ontbijtje in Vegaswe gaan starten bij de peppermile .. dat schijnt een leuke tent te zijn met goddelijk eten .. die moeten we dan uitproberen .. en WoW wat een attractie opzich een apart maar heel Amerikaans restaurant laag plafonnetje met spiegels en overal neon de dames zijn schaars gekleed en flink opgedoft .. (ze hoeven eigelijk alleen nog rolskates aan) super leuk we ‘! We krijgen een tafeltje na 5 min wachten, het zit prop vol met allemaal grote mensen .. de tafel een u vorm het is zo groot dat we moeten verschuiven op de bankjes om bij ons glas water te kunnen .. oja hier krijg je pp gewoon een glas ijswater  een liter glas in elk restaurant standaard . De lijst met gerechten is oneindig Pff wat zullen we doen ?????? Ik ga toch maar weer voor toast met een eitje simpel maar heerlijk.. Tim wil alles vandaag hahaha duss pancakes worstjes bacon en sunnysideup eitjes alles erop en eraan ondertussen word et nog een foto gemaakt door het personeel die krijg je als souveniertje mee naar huis heerlijk as je hier een koffie bestel komen ze het onbeperkt bijvullen .. en het is al een sloot zo groot nie normaal.. en het is zo krom hier bij de gerechten staan de aantal calorieën (wil je echt niet weten eigelijk) en iedereen eet van alles hier met echt het dubbele aan je dag waarde per gerecht en dan bij je koffie krijg je callorie arme suiker moet aan de kilootjes denken. . we zitten al snel vol en gelukkig krijg Je zonder te vragen gewoon je eten in een bakje mee .. de pancakes waren echt verrukkelijk maar nog geen kwart op van 1? En je krijg er 3 (waar laten die mensen het??) duss hop de kilo zware doggybag mee en door nou de outlet mall .!

Peppermile ontbijt

Jawel shop til you drop zoveel keus .! Cavin de  kleine , Nike , reebok ,bos,Gues, Levi tevee om op te noemen 300 winkels in 1 mall die alleen maar outlet zijn.nou ja je snapt datdat een lekker dagje word.. we lopen hier nu al3 uur en hebben de helf6 nog niet gezien .. overal 70% 60% 80% korting ..  flink kunnen slagen ook allebei nu tijd voor pauze ! Even koffie bij de cheese cake factory 🤩 en natuurlijk een stukje cheesecake .. het lijkt of we alleen maar aan het eten zijn he.. lijkt hoor Hahaha..na de cheesecake factory even naar huis half uurtje chille vanavond dan even een gokje wagen.. en een lekker margaritatje drinken .. Jawel een “gokje” wagende avond gaat super snel heerlijk drankje gedaan en  spelletjes gespeeld niks gewonnen allen veel plezier gehad .. nu 3 uur tijd om te gaan slapen morgen gaan we Vegas verkennen .!

1. Ilona:
    9 maart 2018
    Leuk!!
  2. Francis:
    9 maart 2018
    Superleuk joh en wat een eten allemaal he .
  3. Silvia:
    Super tof. Geniet er lekker samen. Mooie herinneringen maken ❤
  4. Monique van liempd loman:
    10 maart 2018
    heerlijk he daar ik denk dat jullie af moeten kicken van al die luxe geniet ervan xx
  5. De ruyter:
    10 maart 2018
    Hebben jullie de kleding iets groter genomen anders past dat bij thuiskomst niet meer denk ik
  6. Bianca:
    11 maart 2018
    Ziet er echt geweldig uit zeg allemaal! Zeker dat eten 😂