Door reis.!

5 maart 2018 - Jamestown, California, Verenigde Staten

The golden gate bridge!Haiii Vroeg uit de veren wel goed geslapen maar toch s'nachts weer een keer klaar wakker geweest.gelukkig hebben we samen de halve nacht van dat leuke tell sell tv kunnen kijken. Denk je dat het is Nederland vervelend is hier is het op elke zender ,elke 5min Door je film heen tv kijken is helemaal niet prettig..gelukkig hebben we daar ook niet echt de tijd voor en van dat slappe gelul op tv val je wel weer in slaap.. Lekker douche ff onze pitamientjes bij De receptie opgehaald handbagage koffers gevuld met kleding voor 3 dagen zodat die grote koffers niet steeds in en uit de auto hoeven. En dan zijn we klaar om te gaan.. Tim wil ook nog een keer van lombert street naar beneden rijden de haar spelt bochten.. Dan naar de golden gate foto's maken ,de zon schijnt heerlijk warm, dakje van de auto open heerlijk. Super leuke foto's kunne maken hele toffe plek gevonden om foto's te maken stonden echt naast de brug .super Nice weer dus dat is geslaagd. Ff lekker ontbijten dan nog even een california nummerplaat scoren op fm warf en dan gaan we naar de outlet van northface!! We hebben er zin An! Dit ontbijt is echt hmmmmmm!!!! We zijn bij iHop een keten overal zit de iHop lekker ontbijt hebben ze hier maar ook lunch ik Wilde lekker toast en Tim toch nog eens Pancakes ..we zijn er beide stil van zo lekker ! Allebei een koffie of nou een beker met een gevulde kan op je tafel zodat je kan bijvullen zoveel je wilt. Verrukkelijk gegeten goede bodem om nu te gaan shoppen!! Flinke zaak welke vergelijken met de primark maar dan alleen maar outlet northface!! 😁 Heerlijk.! Goed geslaagd mooie truie en vessies Tim nog wat t-shirtjes en echt gewoon nog geen kwart van de nl prijs .. Dus dat is wel lekker nu naar outlet mall ff lekker verder neuzen. Whoeehoe outlet mall Nike gues convers Gap enz indeloos en de winkels geen kleine winkeltjes ook gewoon allemaal zo groot als onze supermarkte. En bom vol kleding schoenen lekke kunnen slagen bij De Gab . Halverwegen toch even gaan eten bij een Indische restaurant ook echt zo verukkelijk !! We proberen gezond te eten maar jessus zo moeilijk! Indische met veel groente besteld 1bakje samen gegeten dat is gewoon.niwt normaal die bak vergelijkbaar met ze bakje van de Chinees we hebben nu wel een beetje door dat we makkelijk samen van een gerecht kunnwn eten want het is allemaal zo veel.! Nu lekker 2 uur rijden richting james Town het platte land om te overnachten in het americas best value inn.Best wel spannend in het donker rijden er is geen verlichting op de weg pikkedonker!! Maar echt bizar donker ..goed focussen op de weg want de tegenliggers schijnen vol in je gezicht terwijl het dan zo donker is.. Maar we hebben het overleeft! Eenmaal aangekomen in het mooie/kleine dorpje James Town kijken we onze ogen uit het lijkt wel uit een film, z,n oud mijnwerkers dorpje met een saloon en oude creepy hotels! Nu even snel wat te eten zoeken voordat alles dichtgaat hier. Alles bekeken in het dorp wat al snel zou gaan sluiten helaas. Dan maar een dorpje veder op daar kwamen we een applebees tegen een soort sportbar/restaurant. Toch best trek gekregen na z’n lange rit nu eventjes een biertje En ginger ale voor Lil.  nu het eten , zeer lastige keuzes hebben we hier van een lekker bordje sparibs tot aan hele dikke hamburgers 😍, de keuze is gevallen op de hamburger super lekker gaan we zeker nog eens doen bij applebees! Heerlijk geslapen in het toch best gek hotel. Wel vroeg op zo rond half 6. Nu zijn we inmiddels alweer bezig met de volgende stappen voor onze reis. Zo eventjes ontbijten hier om de hoek. En dan boodschappen bij 1 van de grootste supermarkten van de usa, vind het nog steeds gek dat ze hier 24 uur per dag 7 dagen in de week open zijn!

1. De ruyter:
    5 maart 2018
    Ziet er wel gezellig uit ik hou er wel van
  2. Tim & Lily:
    Wij ook !!
  3. Monique van liempd loman:
    6 maart 2018
    oooohh wat een vieuw man man echt gaaf en dat eten volgens mij wordt het echt detoxen voor jullie hahahah ben benieuwd wat voor leuke kleding en schoenen jullie hebben gescoort nou nog veel plezier weer vandaag xxx
  4. Mam:
    6 maart 2018
    Geweldig allemaal heerlijk hoor is er ook nog een koelkast magneet van Sanfrancisco te scoren voor je moedertje 😜 lieverds veeeeel plezier kusss