We gaan ons al iets meer thuis voelen 😋

2 maart 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Morning.!!

Wat een nacht Haha wij slapen hier in etappes,Veelste vroeg in slaap gevallen natuurlijk 12 uur weer wakker toch nog even gegeten.. weer slapen 10 voor 5 weer wakker hopelijk zo dan nog even slapen dan kunnen we er wel weer tegen aan.. dan hopen we een beetje het ritme te pakken te hebben..  7 uur waren we dan ook echt klaar wakker lekker opt gemakkie alles pakken en opzoek naar een lekker ontbijtje.!

Het  is hier best lastig een parkeer plek te vinden ,op straat is eigelijk niet eens echt mogelijk te parkeren of lekker ver lopen .Leuke tentjes gezien maar geen parkeer mogelijkheid of heel lastig iedereen pakt hier een uber of de lift (een taxi) maar aangezien wij geen vaste verblijf plaats hebben en parkeren bij ons huidige hotel $40,- per dag kost nemen we hem liever mee .

Hmmm ok het is nu half 10 ! Rijden nog steeds rond ! Grrr nu is het wel leuk geweest ook eigelijk.. honger.!! đŸ˜ đŸ˜€ en we hebben trek in koffie !đŸ˜© opeens spot ik een shopping mall met een parkeer garage Nice ! Een echt Amerikaans ontbijt bij Mels drive in  genuttigd Tim Pancakesheeft lekker pancakes genomen en ik had lekker toast met

scrambled eggs en aardappeltjes geen idee waarom die er bij zitten maar t was heerlijk,een bak koffie erbij die de extreem vriendelijke serveerster steeds kwam bijvullen .. het was echt een heel leuk tentje en we hebben echt genoten .! Mels drive

Heerlijk hapje gegeten nu shoppen .!! We hebben een mall gevonden of nou eigelijk 3 aan 1 met 7 verdiepingen.. bizar groot zoveel winkels hebben wij in Rotterdam niet.. Shoppen bij Victoria secret !heerlijk even een paar uurtjes zoet .. het is tijd om weer naar ons nieuwe hotel te gaan  Town house  dicht bij Fisherman’s warf is makkelijk even heen te lopen en gratis parkeren , een kingsize bed hele gezellige gastheer. Autootje voor de deur echt een gezellig plekkie

Gelukkig mogen we er iets eerder in, en kunnen we even uurtje tukken en hopelijk blijven we dan vanavond langer op..  dit stukje van San Francisco is wel echt een uitdaging het is zo steil. !! Best wel spannend zeg maar.  morgen pakken we het wel bekende trammetje door de stad misschien dat we dan meer kunnen zien en lekker veel foto’s schieten.!

Dat uurtje slapen  doet een mens goed ff douche en dan gaan richting de wallmart   wat drinken en wat te bikken voor onderweg. wel  eerst nog even lekker eten want met honger boodschappen doen gaat zeker mis.!

De wallmart “de kleine “ variant Haha klein dat zeggen ze hier het is net zo groot als de V&D. Ff lekker Rond geneust al het broodnodige gehaald + wat extra’s 😜

Op de terug weg even lekker sightseeing richting de Golden gate Bridge de bedoeling was alleen even langs te rijden voor een mooie foto .. niet helemaa gepland toch ook er over heen gereden đŸ€© wat istie mooi .!  De BrugMorgen zeker even terug om met daglicht een foto te maken ,want zonder dat we het door hebben is het alweer 23:00 uur dat uurtje slapen vanmiddag heeft een Hoop geholpen want we gaan nog lekker vol gas .. koelkast gevuld biertje erbij en dan ff een spelletje optijd  slapen want we willen morgen lekker vroeg de Bridge gaan fotograferen ..en nog meer in de planning Alcatraz,  de bridge even kijken bij Vermont Street en natuurlijk walrussen kijken bij Fisherman’s warf. Zoveel te zien hier !!

1. Isabel Carlin claire:
    Wauw!!! Geweldig!! Wordt er zelf enthousiast van hahaha die drive in 😍😍😍😍 ❀You
  2. Tim & Lily:
    Ja is echt heel tof steeds weer verrast hoe mooi het is . !! Xx ❀❀
  3. Monique van liempd loman:
    3 maart 2018
    wat een leuke dingen lijkt wel een film allemaal hihi was nooit voor amerika maar krijg gewoon de kriebels echt heel gaaf en krijg trek van al dat lekkere eten hmmm ben benieuwd naar de foto s van de brug en alcatraz veel plezier xxx