Death valley zo mooi .!

8 maart 2018 - Death Valley National Park, Verenigde Staten

M7 uur het wekkertje gezet lekker ontbijten prima simpel ontbijtje maar alles wat we nodig hebben. Lekker brood geroosterd en Tim zn Cereals  goede start  spullen in de auto en richting death Valley Langste druk rijden tot nu toe maar het is het vast waard 3 uur rijden ..

Binnen een half uurtje beginnen de palmbomen ruimte te maken voor cactussen en Death Valley.lange lege droge vlaktes.. heel indrukwekkend hoe je in zn korte tijd opeens 10 grade omhoog ga met de temperatuur en de omgeving veranderd steeds weer .. we zijn dus onderweg naar het National park death valley. Daar gaan we naar het warmste plekje ooit gemeten.. naar het laagte punt en droge zoutvlakte .. heel benieuwd van hoog in de bergen tussen de bomen en sneeuw naar hitte .. the desert..

Best wel een pittig eindje lange kronkelige wegen .. met dips dat zijn heuvels maar onze eerste stop is waanzinnig ! Bergen groot ! Maar ertussen een grote vlakte als je daar je naam roep hoor je hem 4 , 5 keer terug ... terwijl we staan te genieten van dit mooie stukje natuur schiet er een straal jager over ons heen hard.! Jeeje wat een geluid daar zijn we best van geschrokken.. Badwater.

Lekker door touren Tussen de bergen hiken over de droge zout vlakte wandelen kwamen ook coyote tegen best tof .! Leuke vogeltjes gespot en natuurlijk fantastische uitzicht .. weer zn geweldige ervaring .!

Death Valley.We zijn door gereden naar las Vegas ook weer 3 uur maar we dachten beetje door rijden dan morgen lekker wakker worden in Vegas .! We overnachten in het wel bekende FLAMINGO hotel we zijn benieuwd .. !

Tot morgen 🤙🏼

Hier gaat we lekker ontbijten http://www.peppermilllasvegas.com Wat zou jij kiezen?

1. Monique van liempd loman:
    8 maart 2018
    heerlijk slapen en morgen vegas proeven hihi xx