Doei doei Vegas ! Hello valley of fire

10 maart 2018 - Valley of Fire, Verenigde Staten

Woeeeh tis 8 uur alles inpakken klaar maken om door te gaan reizen.. geld pinnen in Vegas .. dan nog even naar de souveniers shop en onbijten bij Starbucks en then we r of .  Waneer je gaat pinnen in Vegas .!Ooh en ff langs walmart T-shirtjes halen en wat te bikken voor in de auto want we gaan de natuur weer in.. walmark is al een ding waar je bijna een dag in kan lopen .. hebben we niet gedaan hoor maar je kijk je ogen uit .. ik neem soms gewoon iets niet omdat er zoveel keus is .  Is eigelijk helemaal niet leuk zoveel keus .. maakt het  zelfs moeilijk Haha ja klinkt stom natuurlijk maar een voorbeeltje een gangpad vol met koekjes en Dan bij oreo koekjes in 23 verschillende smaken.??!? Popcorn 15 verschillende zakken 10 verschillende cola .. Coca-Cola is genoeg toch .. Haha nou ja tis maar net wat je gewend ben natuurlijk.. ik haat keuzes duss voor mij is het gewoon moeilijk .. Tim word er dan weer hebberiger van die wil ze dan allemaal een keer proberen haha duss we komen er wel uit samen..
Gallons voor als je heel erg dorstig bent!  3.75 literalles is ook groot maar echt groot ik heb hier een kannetje ICE tea in mijn handen nie normaal🤭🤭 en een potje mayo je hoelang gaat zn pot mee ?? Heel overdreven allemaal .. maar goed alles weer in huis.. dan rijden naar ST. George daar slapen we en dan morgen om 6 uur rijden om de zonsopgang te zien in het Zion National park..  we hebben wat filmpjes geüpload van valley of fire ritje .. super mooi letterlijk door de bergen gereden.. we hadden vandaag regen 23 graadjes maar wel regen helaas.. tot morgen wij gaan slapen nu want de tijd is in Utah een uur eerder duss een uur minder slapen en dan gaat ook de klok nog vooruit

duss 2 uur minder slapen 😱Een potje mayo!!!?

Trust’

1. Tante Nel:
    11 maart 2018
    Niet normaal die kannen ice tea maar wel lekker hihihi alles is daar te he Lily goede trip verder we gaan het zien welterusten xx