heerlijk dagje Vegas !

10 maart 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Coke  shopHaii how are you.?

Lekker wakker geworden met een koffietje en een verdomd lekker broodje bij de Starbucks .. gaan we direct de stript op want die is zo lang lekker door stappen vandaag .. het is zooow groot . Wij zijn zo klein .! We gaan alle hotels in daar Vind je vaak de gekste dingen.. winkels uiteraard overal casino’s maar ook snoep winkels tattoo shops kleding winkels foto shop shops .. geloof me ze maken JLO van je op de foto .. maar vooral je ogen uitkijken hoe groot en overdreven alles is.. en de mensen die er lopen Haha dat is al een attractie opzich Haha. We komen een cococola shop tegen maar natuurlijk ook de m&m shop .M&m shop.!

Heel leuk allemaal.. het new York new York hotel en groot dat dit is woeeew en er is een achtbaan boven op.. daar gaan we in ! We hebben te beel spullen mee om samen te kunnen  gaan past de rug zak niet in het kluisje .. duss Tim gaat alleen .. die wil er graag..  heeel heftig zei die heel hoog opeens zie je  de hele strip .. dat heeftie maar weer meegemaakt. Ff lekker verder wandelen tis heet zn 25 grade .. heerlijk misschien toch even een terrasje pakken tussendoor en lunche tis al weer 2 uur tijd gaat zo hard 8 uur liepen we al buiten. Heerlijk hapje eten in het zonnetje naar een watervalletje .. dit is genieten 😊 we lopen de hele middag nog rond komen pas 6:30 terug in ons hotel even lekker opfrissen en dan naar het HARDROCK CAFÉ lekker eten !!! Hahaa weer eten ! We starten met een lekkere cocktail Cocktail s hard rock café.’wT zijn ze verrukkelijk 3 slokjes en allebij al lekker tipsy.. ze zijn hier niet zuinig met de drank zijn we al achter .. maar in dit geval is het een heerlijke combo🔨 Tim heeft een famous burger en ik spareribs besteld ook verrukkelijk ! Vlees komt zo van het bod zo heb ik ze nog nooit gegeten. onze ober iedereen heeft zijn eigen ober die keihard voor je loop super vriendelijk is en je tot je wenken bedient in elk restaurant . Vanavond was het bill aardige meneer die heel hard zijn best deed We mogen na het eten beneden in de winkel van het hardrock café 2 nieuwe cocktail glasen mee nemen als souveniertje.. dat is altijd leuk.. na het eten vol heel vol.. ff lekker wandelen op de strip en natuurlijk naar het Bellagio hotel voor de water fonteinshow .. filmpje voegen we toe   Daarna even de andere kant van de strip op want er is nog zoveel meer .. nu richting Venetiaan hotel .. met de gondels en gezellig Italiaans stadje die is na gebouwd met tig winkels niet normaal.. denk dat we wel 45 min binnen hebben gelopen zonder te winkelen Wij Venetiaans hotel.. super mooi .! Voor de terug reis naar ons hotel even een margarita sluch halen en dan langzaam aan naar huis onze laatste avond in Vegas .. we wilde nog naar een goochelaar gaan en we wilde nog ziplijnen helicopter vlucht maar helaas te weinig Tijd om alles te doen en te zien .. MAAR genoeg reden snel weer een keer terug te gaan .! 😀🙏🏽 Het is zo groot en ondekken steeds weer dingen die we nog moeten zien en  willen mee maken.. maar omdat we nog door moeten roadtrippen , moeten we een lijn trekken want er is nog zoveeeeeel te doen .!! Redden we nooit in 3 dagen.

Onderweg terug naar het hotel langs de high roller .. Tim wil toch een rondje erin .. 25 $ overdag en omdat het avond was 37$ pp 🙄😳 geld klopperij want je betaald voor her uitzicht natuurlijk . Maar Tim  gaat  (stiekem zag ik die hoogte al niet helemaal zitten) en ik geef dat geld liever uit aan nieuwe schoenen .. 😜 ik ga alvast inpakken morgen optijd weg Flamingo vanaf het hoogste punt waar we geweest zijn.richting valley of fire en Zion National park ! Tijd voor meer natuur en minder casino en drank ‘ Hihi doeii

Kan zijn dat de tekst soms niet helemaa lekker gaat maar er gaat iets mis met de telefoon versie

1. Monique van liempd loman:
    11 maart 2018
    als je echt iets anders wil dan moet je naar vegas gaan hahaha